Wykorzystujemy pliki cookies do poprawnego działania serwisu internetowego, oraz ulepszania jego funkcjonowania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej.
Data publikacji: 28.03.2014 A A A
Klasa generałów w AGE OF WONDERS III
INFORMACJA PRASOWA

Na kilka dni przed premierą Age of Wonders III wydawnictwo Techland odsłania kolejne szczegóły dotyczące gry. Materiał filmowy prezentuje ostatnią już – szóstą klasę postaci – Generałów. Gra będzie dostępna na polskim rynku już 31 marca w wersji standardowej i premium, w polskiej wersji kinowej, na platformę PC.


Seria Age of Wonders znana jest z rozbudowanego systemu rozwoju postaci. Prezentowany materiał filmowy ujawnia jedną z 6 klas - Generałów, którzy są zwolennikami siły i prostych rozwiązań militarnych. Taktyka tej klasy polega na tworzeniu ogromnych ilości tanich i silnych jednostek, które zalewają tereny wroga. Oddziały podległe generałom zadają bardzo duże obrażenia fizyczne i z łatwością wygrywają początkowe bitwy, o ile nie mierzą się z istotami używającymi magii. Upośledzenie magiczne jest zresztą charakterystyczne dla jednostek tej klasy.

 

Klasa Generałów może łączyć się z jedną z 6 dostępnych w grze ras (Wysokie Elfy, Krasnoludy, Drakoni, Ludzie, Orki i Gobliny).Przykładowe jednostki przynależne do klasy Generałów:

* Łowca potworów - specjalizują się w walce ze smokami, olbrzymami, potworami oraz zwierzętami, przeciwko którym otrzymują premię do ataku.
* Strzelec konny - dobrze radzą sobie podczas walki na dystansie. Strzelców konnych można używać zarówno w charakterze kawalerii uderzeniowej (flankującej oddziały wroga i dręczącej najsłabsze z jego jednostek), jak i wspierającej (wówczas ostrzeliwują pozycje przeciwnika).
* Berserker - jest zaskakująco potężny – potrafi nieźle ciachnąć i szarżuje nie gorzej niż niejedna kawaleria. Otrzymuje premię do walki z oddziałami włóczników oraz wyposażonymi w tarczę, dzięki czemu błyskawicznie przebija się przez obronę wroga. Stanowi jeden z najlepszych niskopoziomowych oddziałów ofensywnych
* Wojennik - ma dość prostą rolę na polu bitwy – musi podejść do wroga i uderzyć go tak mocno, aby nie dał rady wstać. Pod tym względem wojennicy sprawdzają się bardzo dobrze, ponieważ zadają ogromne obrażenia fizyczne podczas walki wręcz. Z powodu dużej ilości punktów ruchu można ich nawet traktować jako ciężkozbrojną kawalerię. Jest to idealny oddział frontowy.

 

Przykładowe umiejętności klasy Generałów:
* Wojna na skalę globalną - natychmiast awansuje wszystkie sojusznicze jednostki do złotej rangi doświadczenia. Świeżo rekrutowane istoty od razu zdobywają złotą rangę.
* Niezłomna armia - jednostki w sojuszniczej armii nie tracą punktów akcji podczas kontrataków i okazji na atak.
* Szał zabijania - wybrana sojusznicza jednostka otrzymuje dodatkową akcję oraz może przemieścić się o jedno pole po każdym wykonanym zabójstwie.
* Przysięga niezłomności - ilość punktów życia zaczarowanej istoty nie może spaść poniżej 1. Efekt utrzymuje się przez trzy tury.
* Uczta zdobywcy - kary związane z efektami wróg u bram i wróg w królestwie działają na wroga ze zdwojoną mocą. Ponadto utrzymanie wszystkich przyjaznych jednostek jest tańsze o 25%, kiedy przebywają one poza naszą domeną.

 

Podziel się treścią artykułu z innymi:
Wyślij e-mail
KOMENTARZE (0)
Brak komentarzy
PODOBNE TEMATY
GAMES FOR IMPACT. GRY WIDEO, KTÓRE ZMIENIAJĄ ŚWIAT NA LEPSZE
1. grudnia w Warszawie odbędzie się pierwszy festiwal Games ...
Czas uwolnić orkę! premiera Farming Simulator 19 - 20 listopada! nowy trailer.
Najpopularniejszy symulator na świecie powraca w nowej odsłonie, ...
OMEN by HP oficjalnym partnerem technologicznym Illuminar Gaming
OMEN by HP ogłasza rozpoczęcie współpracy z Illuminar Gaming, ...
CALL OF CTHULHU - PIERWSZY GAMEPLAY Z OKAZJI GAMESCOMU!
Call of Cthulhu - inpirowana kultowymi opowiadaniami Lovercrafta, ...