Wykorzystujemy pliki cookies do poprawnego działania serwisu internetowego, oraz ulepszania jego funkcjonowania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej.
Data publikacji: 28.03.2014 A A A
Klasa generałów w AGE OF WONDERS III
INFORMACJA PRASOWA

Na kilka dni przed premierą Age of Wonders III wydawnictwo Techland odsłania kolejne szczegóły dotyczące gry. Materiał filmowy prezentuje ostatnią już – szóstą klasę postaci – Generałów. Gra będzie dostępna na polskim rynku już 31 marca w wersji standardowej i premium, w polskiej wersji kinowej, na platformę PC.


Seria Age of Wonders znana jest z rozbudowanego systemu rozwoju postaci. Prezentowany materiał filmowy ujawnia jedną z 6 klas - Generałów, którzy są zwolennikami siły i prostych rozwiązań militarnych. Taktyka tej klasy polega na tworzeniu ogromnych ilości tanich i silnych jednostek, które zalewają tereny wroga. Oddziały podległe generałom zadają bardzo duże obrażenia fizyczne i z łatwością wygrywają początkowe bitwy, o ile nie mierzą się z istotami używającymi magii. Upośledzenie magiczne jest zresztą charakterystyczne dla jednostek tej klasy.

 

Klasa Generałów może łączyć się z jedną z 6 dostępnych w grze ras (Wysokie Elfy, Krasnoludy, Drakoni, Ludzie, Orki i Gobliny).Przykładowe jednostki przynależne do klasy Generałów:

* Łowca potworów - specjalizują się w walce ze smokami, olbrzymami, potworami oraz zwierzętami, przeciwko którym otrzymują premię do ataku.
* Strzelec konny - dobrze radzą sobie podczas walki na dystansie. Strzelców konnych można używać zarówno w charakterze kawalerii uderzeniowej (flankującej oddziały wroga i dręczącej najsłabsze z jego jednostek), jak i wspierającej (wówczas ostrzeliwują pozycje przeciwnika).
* Berserker - jest zaskakująco potężny – potrafi nieźle ciachnąć i szarżuje nie gorzej niż niejedna kawaleria. Otrzymuje premię do walki z oddziałami włóczników oraz wyposażonymi w tarczę, dzięki czemu błyskawicznie przebija się przez obronę wroga. Stanowi jeden z najlepszych niskopoziomowych oddziałów ofensywnych
* Wojennik - ma dość prostą rolę na polu bitwy – musi podejść do wroga i uderzyć go tak mocno, aby nie dał rady wstać. Pod tym względem wojennicy sprawdzają się bardzo dobrze, ponieważ zadają ogromne obrażenia fizyczne podczas walki wręcz. Z powodu dużej ilości punktów ruchu można ich nawet traktować jako ciężkozbrojną kawalerię. Jest to idealny oddział frontowy.

 

Przykładowe umiejętności klasy Generałów:
* Wojna na skalę globalną - natychmiast awansuje wszystkie sojusznicze jednostki do złotej rangi doświadczenia. Świeżo rekrutowane istoty od razu zdobywają złotą rangę.
* Niezłomna armia - jednostki w sojuszniczej armii nie tracą punktów akcji podczas kontrataków i okazji na atak.
* Szał zabijania - wybrana sojusznicza jednostka otrzymuje dodatkową akcję oraz może przemieścić się o jedno pole po każdym wykonanym zabójstwie.
* Przysięga niezłomności - ilość punktów życia zaczarowanej istoty nie może spaść poniżej 1. Efekt utrzymuje się przez trzy tury.
* Uczta zdobywcy - kary związane z efektami wróg u bram i wróg w królestwie działają na wroga ze zdwojoną mocą. Ponadto utrzymanie wszystkich przyjaznych jednostek jest tańsze o 25%, kiedy przebywają one poza naszą domeną.

 

Podziel się treścią artykułu z innymi:
Wyślij e-mail
KOMENTARZE (0)
Brak komentarzy
PODOBNE TEMATY
Ranking: Najciekawsze gry na podstawie filmów i programów telewizyjnych
Złota zasada rynku sztuki i rozrywki mówi: jeśli coś generuje ...
FARMING SIMULATOR 19 Z MILIONEM SPRZEDANYCH EGZEMPLARZY W ZALEDWIE 10 DNI!
Farming Simulator 19 nie przestaje zaskakiwać! Pomimo premiery ...
BOHATEROWIE WIEDŹMIŃSCY POWRACAJĄ NA PUZZLACH 17 GRUDNIA
Geralt, okrzyknięty przez Tygodnik Powszechny Najsłynniejszym ...
GAMES FOR IMPACT. GRY WIDEO, KTÓRE ZMIENIAJĄ ŚWIAT NA LEPSZE
W dniach 30 listopada – 1 grudnia w Warszawie odbędzie się ...