Wykorzystujemy pliki cookies do poprawnego działania serwisu internetowego, oraz ulepszania jego funkcjonowania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej.
Data publikacji: 06.04.2012 A A A
"52 i pół" czyli rzecz o Geralcie z Rivii
MATERIAŁY PRASOWE
Materiał promocyjny

CD Projekt RED, twórcy Edycji Rozszerzonej gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów, która ukaże się na komputerach PC i na konsoli Xbox 360 już 17 kwietnia, opublikowali nowy film o swoim protagoniście – Geralcie z Rivii. Film noszący tytuł „52 i pół”  powstał przy użyciu silnika gry REDengine, narzędzia które umożliwiło grze być jednym z najładniejszych tytułów na sprzęt obecnej generacji. Film nie zawiera fragmentów z gry i jest całkowicie oddzielną historią umieszczoną w uniwersum Wiedźmina.


W Wiedźminie 2: Zabójcy Królów, gracze wcielą się w najsłynniejszego zabójcę potworów – Geralta z Rivii. Zapraszamy do lektury krótkiego poradnika, który pomoże zrozumieć wydarzenia ukazane w nowym zwiastunie.

 

Geralt: Jest wiedźminem, mutantem, profesjonalnym zabójcą potworów. Ludzie szukają go, gdy potrzebują skorzystać z jego umiejętności, ale on sam musi zniknąć jak najszybciej z ich oczu, gdy robota zostanie wykonana. Jego ostrza są jego ostatnią deską ratunku, w związku z czym nie dziwi powszechnie znana umiejętność posługiwania się nimi i mało kto jest chętny zaryzykować swoje życie w walce wyzywając wiedźmina na pojedynek. Sprawność wiedźmina daleka jest jednak od arogancji – ostateczni,e to na czym mu zależy, to przeżycie i pozostanie wiernym swojej profesji.

 

Wiedźmińskie miecze: Wiedźmin dzierży dwa rodzaje mieczy. Ten srebrny jest niejako symbolem jego profesji, bowiem magiczne potwory są wrażliwe właśnie na ten metal. Niemniej w tym ponurym świecie, czasami trudno jest wskazać gdzie leży granica pomiędzy potworem a człowiekiem. Właśnie z tego powodu wiedźmin ma przy sobie również ostrze ze stali, którym wojuje z ludzkimi przeciwnikami. Tak oto zabójca potworów jest przygotowany – z dwoma ostrzami na plecach może stawić czoło wszystkiemu i wszystkim którzy ośmielą się stawić mu czoła.

 

Znaki: Wiedźmini nie są co prawda czarodziejami, jednak podczas swojego treningu są uczeni jak używać słabszej odmiany magicznej energii. Wiedźmińskie znaki są znacznie prostsze niż czary potężnych magów, jednak często to właśnie one zapewniają wiedźminowi przewagę w walce. Przy użyciu specjalnego ruchu palców i nadgarstka, wiedźmin może podpalić swoich przeciwników, odrzucić ich z ogromną siłą czy zastawić specjalne magiczne pułapki.

 

Mikstury: Wiedźmini jako dzieci przeszli szereg mutacji. Dzięki temu są w stanie spożywać mikstury, które położyłyby trupem nawet silnego mężczyznę. Wystarczy jedna fiolka, aby wyostrzyć zmysły i przyspieszyć ruchy – całe ciało wiedźmina zaczyna pracować w całkowicie inny sposób, mając tylko jeden cel: zabić, samemu pozostając żywym.


Medalion: Medalion Geralta jest kolejnym symbolem jego profesji. Gdy wiedźmini opuszczają swoje siedliska i zaczynają przemierzać szlaki, są rozpoznawani właśnie dzięki magicznym talizmanom uwieszonym u szyi. Geralt nosi swój medalion w kształcie głowy wilka cały czas – gdy w okolicy pojawi się źródło energii, albo jakaś podła kreatura, medalion zaczyna drżeć, ostrzegając tym samym swojego właściciela przed czyhającym niebezpieczeństwem. Tym sposobem wiedźmin rzadko znajduje się w roli ofiary – zazwyczaj jest bezlitosnym drapieżnikiem.

 


Podziel się treścią artykułu z innymi:
Wyślij e-mail
KOMENTARZE (0)
Brak komentarzy
PODOBNE TEMATY
GAMES FOR IMPACT. GRY WIDEO, KTÓRE ZMIENIAJĄ ŚWIAT NA LEPSZE
1. grudnia w Warszawie odbędzie się pierwszy festiwal Games ...
Czas uwolnić orkę! premiera Farming Simulator 19 - 20 listopada! nowy trailer.
Najpopularniejszy symulator na świecie powraca w nowej odsłonie, ...
OMEN by HP oficjalnym partnerem technologicznym Illuminar Gaming
OMEN by HP ogłasza rozpoczęcie współpracy z Illuminar Gaming, ...
CALL OF CTHULHU - PIERWSZY GAMEPLAY Z OKAZJI GAMESCOMU!
Call of Cthulhu - inpirowana kultowymi opowiadaniami Lovercrafta, ...