Wykorzystujemy pliki cookies do poprawnego działania serwisu internetowego, oraz ulepszania jego funkcjonowania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej.
Data publikacji: 08.07.2015 A A A
Nowy fragment rozgrywki z Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
INFORMACJA PRASOWA
fot. MATERIAŁ PRASOWY

W nowym filmie Konami Digital Entertainment B.V. zaprezentowało różnorodność rozgrywki w długo oczekiwanej grze Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.


Gra Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, której premierę zaplanowano na 1 września tego roku, to najbardziej ambitna odsłona serii Metal Gear Solid. Choć w nowej odsłonie skradanie się wciąż jest najważniejszym elementem rozgrywki, nowe filmy prezentują to, co jeszcze oferuje nam ten tytuł.  Każdy rozdział trwa średnio siedem minut i skupia się głównie na postaciach, systemach wsparcia, opcjach skradania się oraz na różnych scenariuszach ataku.

 

Dowolność infiltracji – demo rozgrywki

 

Wspólna gra z Quiet

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain wprowadza wyjątkowy system towarzyszy broni. Gracz może w nim wybrać sojusznika, który stanie u jego boku w trakcie misji. Quiet to żołnierka, która posiada niesamowite zdolności snajperskie. W pierwszej części filmu przedstawiono misję, w której gracz zbliża się do odległego posterunku i przy wsparciu Quiet przypuszcza zorganizowane ataki, aby obezwładnić wroga, i zapewnia osłonę dla Snake’a.

 

Doskonały atak powietrzny

Do misji można też podchodzić bardziej bezpośrednio. W drugiej części filmu widać więcej akcji w grze Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Po wyposażeniu głównego bohatera w ciężki pancerz gracz może wykorzystać broń w helikopterze i zestrzelić główne punkty podczas nocnej misji. Snake, wyposażony w karabiny maszynowe wpada na posterunek, aby znaleźć i odzyskać cel.

 

Zabójstwo na odległość

Cierpliwość to cnota w grze Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Ostatnia część filmu pokazuje, jak można ukończyć misje na odległość. Po raz pierwszy widzimy też użycie wybuchowego ramienia Snake’a. Po wejściu do strefy z ciężko opancerzonym D-Horse w roli towarzysza Snake czeka, aż zapadnie zmrok, i dopiero wtedy zaczyna strzelać do strażnika ze swojego sztucznego ramienia. Właściwości broni są wyświetlone po użyciu kamery pocisku. Tak można usunąć cel w sposób podobny do systemu bojowego Nikita, znanego z poprzednich odsłon serii Metal Gear Solid.

 

Myślenie niestandardowe

Seria Metal Gear Solid słynie z rozgrywki opartej na skradaniu się. Trzecia część filmu pokazuje połączenie starych i nowych umiejętności, które pozwalają graczowi na jeszcze większą swobodę działania. Na początku filmu widzimy Snake’a zatrzymującego oddziały za pomocą kartonowego pudła. Dzięki przemyślanemu podkładaniu ładunków wybuchowych i nieświadomym strażnikom misję można ukończyć bez konieczności wchodzenia do bazy.

 

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain pojawi się w sklepach już 1 września w wersjach na PlayStation®4, Xbox One™, PlayStation®3 i Xbox 360™!

Podziel się treścią artykułu z innymi:
Wyślij e-mail
KOMENTARZE (0)
Brak komentarzy
PODOBNE TEMATY
Ranking: Najciekawsze gry na podstawie filmów i programów telewizyjnych
Złota zasada rynku sztuki i rozrywki mówi: jeśli coś generuje ...
FARMING SIMULATOR 19 Z MILIONEM SPRZEDANYCH EGZEMPLARZY W ZALEDWIE 10 DNI!
Farming Simulator 19 nie przestaje zaskakiwać! Pomimo premiery ...
BOHATEROWIE WIEDŹMIŃSCY POWRACAJĄ NA PUZZLACH 17 GRUDNIA
Geralt, okrzyknięty przez Tygodnik Powszechny Najsłynniejszym ...
GAMES FOR IMPACT. GRY WIDEO, KTÓRE ZMIENIAJĄ ŚWIAT NA LEPSZE
W dniach 30 listopada – 1 grudnia w Warszawie odbędzie się ...