Wykorzystujemy pliki cookies do poprawnego działania serwisu internetowego, oraz ulepszania jego funkcjonowania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej.
Data publikacji: 08.07.2015 A A A
Nowy fragment rozgrywki z Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
INFORMACJA PRASOWA
fot. MATERIAŁ PRASOWY

W nowym filmie Konami Digital Entertainment B.V. zaprezentowało różnorodność rozgrywki w długo oczekiwanej grze Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.


Gra Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, której premierę zaplanowano na 1 września tego roku, to najbardziej ambitna odsłona serii Metal Gear Solid. Choć w nowej odsłonie skradanie się wciąż jest najważniejszym elementem rozgrywki, nowe filmy prezentują to, co jeszcze oferuje nam ten tytuł.  Każdy rozdział trwa średnio siedem minut i skupia się głównie na postaciach, systemach wsparcia, opcjach skradania się oraz na różnych scenariuszach ataku.

 

Dowolność infiltracji – demo rozgrywki

 

Wspólna gra z Quiet

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain wprowadza wyjątkowy system towarzyszy broni. Gracz może w nim wybrać sojusznika, który stanie u jego boku w trakcie misji. Quiet to żołnierka, która posiada niesamowite zdolności snajperskie. W pierwszej części filmu przedstawiono misję, w której gracz zbliża się do odległego posterunku i przy wsparciu Quiet przypuszcza zorganizowane ataki, aby obezwładnić wroga, i zapewnia osłonę dla Snake’a.

 

Doskonały atak powietrzny

Do misji można też podchodzić bardziej bezpośrednio. W drugiej części filmu widać więcej akcji w grze Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Po wyposażeniu głównego bohatera w ciężki pancerz gracz może wykorzystać broń w helikopterze i zestrzelić główne punkty podczas nocnej misji. Snake, wyposażony w karabiny maszynowe wpada na posterunek, aby znaleźć i odzyskać cel.

 

Zabójstwo na odległość

Cierpliwość to cnota w grze Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Ostatnia część filmu pokazuje, jak można ukończyć misje na odległość. Po raz pierwszy widzimy też użycie wybuchowego ramienia Snake’a. Po wejściu do strefy z ciężko opancerzonym D-Horse w roli towarzysza Snake czeka, aż zapadnie zmrok, i dopiero wtedy zaczyna strzelać do strażnika ze swojego sztucznego ramienia. Właściwości broni są wyświetlone po użyciu kamery pocisku. Tak można usunąć cel w sposób podobny do systemu bojowego Nikita, znanego z poprzednich odsłon serii Metal Gear Solid.

 

Myślenie niestandardowe

Seria Metal Gear Solid słynie z rozgrywki opartej na skradaniu się. Trzecia część filmu pokazuje połączenie starych i nowych umiejętności, które pozwalają graczowi na jeszcze większą swobodę działania. Na początku filmu widzimy Snake’a zatrzymującego oddziały za pomocą kartonowego pudła. Dzięki przemyślanemu podkładaniu ładunków wybuchowych i nieświadomym strażnikom misję można ukończyć bez konieczności wchodzenia do bazy.

 

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain pojawi się w sklepach już 1 września w wersjach na PlayStation®4, Xbox One™, PlayStation®3 i Xbox 360™!

Podziel się treścią artykułu z innymi:
Wyślij e-mail
KOMENTARZE (0)
Brak komentarzy
PODOBNE TEMATY
GAMES FOR IMPACT. GRY WIDEO, KTÓRE ZMIENIAJĄ ŚWIAT NA LEPSZE
1. grudnia w Warszawie odbędzie się pierwszy festiwal Games ...
Czas uwolnić orkę! premiera Farming Simulator 19 - 20 listopada! nowy trailer.
Najpopularniejszy symulator na świecie powraca w nowej odsłonie, ...
OMEN by HP oficjalnym partnerem technologicznym Illuminar Gaming
OMEN by HP ogłasza rozpoczęcie współpracy z Illuminar Gaming, ...
CALL OF CTHULHU - PIERWSZY GAMEPLAY Z OKAZJI GAMESCOMU!
Call of Cthulhu - inpirowana kultowymi opowiadaniami Lovercrafta, ...