Wykorzystujemy pliki cookies do poprawnego działania serwisu internetowego, oraz ulepszania jego funkcjonowania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej.
Data publikacji: 23.04.2019 A A A
Prezentacja polskich filmów w ramach programu New Horizons' Polish Days Goes to Cannes na targach Marché du Film
INFORMACJA PRASOWA
Fot. Materiał prasowy

W ramach współpracy Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej i Stowarzyszenia Nowe Horyzonty, Międzynarodowy Festiwal Filmowy Nowe Horyzonty po raz trzeci znalazł się wśród sześciu wybranych imprez filmowych z całego świata, które zaprezentują filmy na etapie produkcji w prestiżowym programie The Goes to Cannes podczas największych targów filmowych Marché du Film na 72. Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Cannes.


The Goes to Cannes to program, do którego zapraszane są największe festiwale, aby przedstawić zagranicznej branży wyselekcjonowane filmy, które nie mają jeszcze agentów sprzedaży, dystrybutorów, czy wyznaczonej premiery festiwalowej.


Wśród wybranych do tegorocznej edycji polskich filmów na różnych etapach produkcji (works-in-progress), które zaprezentowane zostaną w programie New Horizons' Polish Days Goes to Cannes znalazły się następujące projekty:
- #toomanykicks w reżyserii Macieja Ślęzaka, produkcja DayDream Production,

- Broad Peak w reżyserii Leszka Dawida, produkcja East Studio,

- Jak najdalej stąd w reżyserii Piotra Domalewskiego, produkcja Akson Studio,

- Syndrom zimowników w reżyserii Piotra Jaworskiego, produkcja Kalejdoskop Film,

- Tony Halik. Urodzony dla przygody w reżyserii Marcina Borchardta, produkcja Furia Film.


Polish Days odbędą się w dniach 30 lipca - 1 sierpnia 2019 podczas 19. edycji Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty (25 lipca - 4 sierpnia 2019).


Polish Days to najważniejsze wydarzenie branżowe MFF Nowe Horyzonty, współorganizowane przez Polski Instytut Sztuki Filmowej. Przedstawiciele branży filmowej z całego świata na zamkniętych pokazach poznają najnowsze kino polskie na każdym etapie produkcji: oglądają gotowe filmy i fragmenty filmów w fazie post-produkcji oraz uczestniczą w prezentacjach projektów w developmencie. Jak co roku, organizatorzy spodziewają się ok. 200 gości - agentów sprzedaży, dystrybutorów, selekcjonerów festiwali filmowych, producentów. To znakomita możliwość dla producentów i twórców polskich filmów na promocję ich projektów, zaplanowanie strategii festiwalowej filmów oraz znalezienie zagranicznych partnerów (agentów sprzedaży, koproducentów, dystrybutorów).


Zgłoszenia przyjmowane są do 29 maja 2019.

Podziel się treścią artykułu z innymi:
Wyślij e-mail
KOMENTARZE (0)
Brak komentarzy
PODOBNE TEMATY
Afrykańskie Nowe Fale w programie 24. MFF mBank Nowe Horyzonty
Stara zasada promocji głosi, że „lepiej nie zaczynać od ...
Pierwsze francuskie produkcje Warner Bros. Discovery dla platformy streamingowej Ma
Warner Bros. Discovery zaprezentowało trzy pierwsze francuskie ...
„Biedne istoty” - oscarowa produkcja od dziś w Disney+
Wszyscy fani kina mogą zanurzyć się już w niezwykłym świecie ...