Wykorzystujemy pliki cookies do poprawnego działania serwisu internetowego, oraz ulepszania jego funkcjonowania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej.
Data publikacji: 05.09.2019 A A A
Utwór i teledysk z udziałem aktorów spektaklu „Blef”
INFORMACJA PRASOWA

Warszawski Teatr Kamienica z przytupem otwiera nowy sezon teatralny 2019/2020. Z końcem sierpnia zorganizował, na wzór największych stacji telewizyjnych, pierwszą taką teatralną ramówkę, a teraz  wypuścił do sieci specjalny utwór i teledysk promujący najnowszą premierę, która już 12 września.


Marcin Perchuć, Ilona Wrońska, Jan Wieczorkowski, Maciej Wierzbicki oraz pozostali aktorzy sztuki „Blef” wystąpili w specjalnym teledysku, który promować ma nowoczesny spektakl o korporacji. Swoich głosów do muzycznej produkcji użyczyła pozostała część obsady, czyli Katarzyna Ankudowicz, której warsztat wokalny publiczność mogła poznać choćby z programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo, a także Kamil Kula i Adam Serowaniec. To prawdopodobnie pierwsza taka sytuacja, kiedy do spektaklu teatralnego powstaje dedykowany utwór i teledysk.

 

- Pomysł zrodził się tak naprawdę z możliwości. Mając ekipę wspaniałych aktorów, studio nagrań, kostiumy i wszelkie zasoby techniczne, jakimi dysponuje Teatr Kamienica, szkoda byłoby z tego nie skorzystać. Angażując się w tę produkcję chcieliśmy trafić do młodszej grupy naszych widzów dla których standardowe formy promocji przyjęte w branży kulturalnej są już zbyt pospolite. Największym wyzwaniem tego projektu było zgranie wszystkich osób potrzebnych na planie oraz ich ograniczenia czasowe – aktorów, realizatorów etc., bo trzeba pamiętać, że utwór i teledysk nagrywaliśmy w czasie wakacyjnym – mówi Patrycja Pawlik, Manager PR i komunikacji marketingowej teatru.

 

Produkcją filmową na zlecenie Teatru Kamienica zajęła się Empaya Film, natomiast za stronę muzyczną odpowiadał Mateusz Śliwa wraz ze Studiem Kamienica. Premierę teledysku poprzedzały w social mediach specjalne teasery, przedstawiające sylwetki każdego z aktorów, jednocześnie nawiązujące do fabuły spektaklu. Uzupełnieniem teledysku jest kampania outdoorowa oraz internetowa.

 

Podziel się treścią artykułu z innymi:
Wyślij e-mail
KOMENTARZE (0)
Brak komentarzy
PODOBNE TEMATY
Wojownik: premiera już w ten weekend
Teatr Pieśń Kozła we Wrocławiu zaplanował premierowe spektakle ...
23. Międzynarodowe Spotkania Teatrów Tańca
Głównymi bohaterami tegorocznej edycji festiwalu będą artyści ...
24. Konfrontacje Teatralne
Trwa 24. edycja Konfrontacji Teatralnych. Przed nami tydzień ...
„Imię” w Teatrze Studio Buffo
W Teatrze Studio Buffo na stałe zagościła inscenizacja francuskiej ...