Wykorzystujemy pliki cookies do poprawnego działania serwisu internetowego, oraz ulepszania jego funkcjonowania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej.
Data publikacji: 05.09.2019 A A A
Utwór i teledysk z udziałem aktorów spektaklu „Blef”
INFORMACJA PRASOWA

Warszawski Teatr Kamienica z przytupem otwiera nowy sezon teatralny 2019/2020. Z końcem sierpnia zorganizował, na wzór największych stacji telewizyjnych, pierwszą taką teatralną ramówkę, a teraz  wypuścił do sieci specjalny utwór i teledysk promujący najnowszą premierę, która już 12 września.


Marcin Perchuć, Ilona Wrońska, Jan Wieczorkowski, Maciej Wierzbicki oraz pozostali aktorzy sztuki „Blef” wystąpili w specjalnym teledysku, który promować ma nowoczesny spektakl o korporacji. Swoich głosów do muzycznej produkcji użyczyła pozostała część obsady, czyli Katarzyna Ankudowicz, której warsztat wokalny publiczność mogła poznać choćby z programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo, a także Kamil Kula i Adam Serowaniec. To prawdopodobnie pierwsza taka sytuacja, kiedy do spektaklu teatralnego powstaje dedykowany utwór i teledysk.

 

- Pomysł zrodził się tak naprawdę z możliwości. Mając ekipę wspaniałych aktorów, studio nagrań, kostiumy i wszelkie zasoby techniczne, jakimi dysponuje Teatr Kamienica, szkoda byłoby z tego nie skorzystać. Angażując się w tę produkcję chcieliśmy trafić do młodszej grupy naszych widzów dla których standardowe formy promocji przyjęte w branży kulturalnej są już zbyt pospolite. Największym wyzwaniem tego projektu było zgranie wszystkich osób potrzebnych na planie oraz ich ograniczenia czasowe – aktorów, realizatorów etc., bo trzeba pamiętać, że utwór i teledysk nagrywaliśmy w czasie wakacyjnym – mówi Patrycja Pawlik, Manager PR i komunikacji marketingowej teatru.

 

Produkcją filmową na zlecenie Teatru Kamienica zajęła się Empaya Film, natomiast za stronę muzyczną odpowiadał Mateusz Śliwa wraz ze Studiem Kamienica. Premierę teledysku poprzedzały w social mediach specjalne teasery, przedstawiające sylwetki każdego z aktorów, jednocześnie nawiązujące do fabuły spektaklu. Uzupełnieniem teledysku jest kampania outdoorowa oraz internetowa.

 

Podziel się treścią artykułu z innymi:
Wyślij e-mail
KOMENTARZE (0)
Brak komentarzy
POLECAMY TEMATY
Festiwal Komedii STOLICA 2019
W dniach 17 – 20 października 2019 r odbędzie się druga ...
CHELSEA zagra u Pameli
W poniedziałek (23.09.2019) w toruńskim Hard Rock Pubie Pamela ...
Nie wchodź tam! ZŁE MIEJSCE
W najbliższe Halloween demony zabiorą Was w „Złe miejsce”! ...
Jeszcze bogatszy program. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie®
Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie® zbliżają się ...