Wykorzystujemy pliki cookies do poprawnego działania serwisu internetowego, oraz ulepszania jego funkcjonowania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej.
Data publikacji: 17.03.2014 A A A
KLASA TEOKRATÓW W AGE OF WONDERS III
INFORMACJA PRASOWA
Materiał prasowy

Na dwa tygodnie przed premierą Age of Wonders III wydawnictwo Techland odsłania nowe szczegóły dotyczące gry. Materiał filmowy prezentuje kolejną klasę postaci – Teokratów. Gra będzie dostępna na polskim rynku już 31 marca w wersji standardowej i premium, w polskiej wersji kinowej, na platformę PC.


Seria Age of Wonders znana jest z rozbudowanego systemu rozwoju postaci. Prezentowany materiał filmowy ujawnia jedną z 6 klas - Tekratów, którzy poświęcają swoje życia krzewieniu wiary oraz walce z siłami ciemności. Klasa przywódcy to – obok jego rasy – podstawowy czynnik decydujący o kształcie rozgrywki. W zależności od tego, jaką klasę dla niego wybierzemy, otrzymamy dostęp do zupełnie innych technologii oraz jednostek specjalnych.

 

Teokraci utrzymują porządek w swojej domenie, a ich miasta rozwijają się szybko i wszechstronnie. Czynnie wspierają swoje oddziały dzięki zaklęciom leczącym, wzmacniającym lub ofensywnym. Teokraci polegają przede wszystkim na sile ducha – większość podległych im istot posiada odporność na ten żywioł lub zadaje od niego obrażenia, część z nich jest też niewrażliwych na kontrolę umysłu. Teokraci nie radzą sobie zbyt dobrze w walce z maszynami, doskonale sprawdzają się natomiast w trakcie starć z nieumarłymi oraz potworami. Klasa Teokratów może łączyć się z jedną z 6 dostępnych w grze ras (Wysokie Elfy, Krasnoludy, Drakoni, Ludzie, Orki i Gobliny) oraz ma możliwość podnoszenia swoich umiejętności przy użyciu magii.

 

Przykładowe jednostki przynależne do rasy Teokratów:
* Męczennik – posiadają specjalną umiejętność absorbcji zniszczeń zadawanych przez przeciwnika. Przyjmują na siebie obrażenia, które w normalnej sytuacji byłyby zadane innej jednostce.
* Ewangelista - ich głównym zadaniem jest nawracanie jednostek przeciwnika, które pozostają pod naszą władzą również po zakończeniu bitwy. Poza tym ewangeliści mogą także odpędzać nieumarłych oraz zwiększyć odporność wybranej jednostki. Bardzo dobrze sprawdzają się w roli jednostek wsparcia.
* Cherubin – najbardziej lojalna jednostka. Zdolność latania pozwala im na łatwe przemieszczanie się po mapie świata. Dobrze widzą w ciemności.
* Relikwiarz rozgromienia – jednostki stanowią rodzaj magicznej artylerii dalekiego zasięgu, zadającej tym większe obrażenia im więcej wyznawców znajduje się na polu bitwy.

 

Przykładowe umiejętności rasy Teokratów:
* Nagły gniew – połowa obrażeń zadanych danej jednostce wraca do istoty atakującej.

* Potężny milczek - wybrana jednostka dostaje premię do ataku i kontrataku podczas walki z istotami wyższego rzędu.
* Znamię heretyka - wszystkie istoty w wybranej armii wroga zostają oznaczone jako heretycy, przez co wyznawcy zadają im dodatkowe 3 punkty obrażeń fizycznych przy każdym ataku.
* Wielka czystka - wszystkie sojusznicze oddziały piechoty oraz kawalerii otrzymują cechy: pogromca smoków, wróżek, olbrzymów, potworów, nieumarłych oraz istot przywołanych.
* Armagedon - wszystkie przyjazne miasta i jednostki stają się niewrażliwe na negatywne modyfikatory do zadowolenia, a ponadto zyskują zdolność silnej woli.

 

Podziel się treścią artykułu z innymi:
Wyślij e-mail
KOMENTARZE (0)
Brak komentarzy
PODOBNE TEMATY
GAMES FOR IMPACT. GRY WIDEO, KTÓRE ZMIENIAJĄ ŚWIAT NA LEPSZE
1. grudnia w Warszawie odbędzie się pierwszy festiwal Games ...
Czas uwolnić orkę! premiera Farming Simulator 19 - 20 listopada! nowy trailer.
Najpopularniejszy symulator na świecie powraca w nowej odsłonie, ...
OMEN by HP oficjalnym partnerem technologicznym Illuminar Gaming
OMEN by HP ogłasza rozpoczęcie współpracy z Illuminar Gaming, ...
CALL OF CTHULHU - PIERWSZY GAMEPLAY Z OKAZJI GAMESCOMU!
Call of Cthulhu - inpirowana kultowymi opowiadaniami Lovercrafta, ...